Kontaktopplysningar

Ullensvang herad

Sentralbord ope 09:00 - 14:30

Ekspedisjonen ope 09:00 - 14:30

Tlf: 53 67 15 00

Fax: 53 67 15 81

Viktige telefonar

postmottak@ullensvang.herad.no

Post: Sandvikevegen 11, 5780 KINSARVIK

Org. nummer 964 967 903

Søk

Framheva saker

  • Nye Ullensvang kommune +

    Ullensvang kommune har fått eigen nettstad!   Du finn den her:http://www.ullensvang.kommune.no Les meir
  • Deildo +

    Deildo  Stenging på dagtid: Måndag til torsdag: 08:30-12:45 og 16:15-21:00 Fredag og laurdag: 08:30-12:45 Åpent for gjennomkøyring: 10:30-10:50 17:30-18:00 20:00-20:15 Les meir
  • Budsjett 2018 og økonomiplan 2018-2021 +

    Rådmannen la i dag fram budsjettet for 2018 og økonomiplanen for 2018-2021. Les meir
  • Informasjon om vigsel i Ullensvang herad +

    Borgarleg vigsel i Ullensvang herad Frå 01.01.2018 overtek kommunane ansvaret for borgarlege vigslar i Noreg. Informasjonen i skrivet utdjupar Ullensvang Les meir
  • Ullensvang herad tek i bruk KS SvarUt +

    KS SvarUt er ei felles løysing for kommunar/herad, fylkeskommunar og offentlege verksemder for å senda digital post frå sakarkiva til Les meir
  • 1

Emneord

Ullensvang herad tek i bruk KS SvarUt

KS SvarUt er ei felles løysing for kommunar/herad, fylkeskommunar og offentlege verksemder for å senda digital post frå sakarkiva til både innbyggjarar, næringsliv, organisasjonar og private verksmeder. Føremålet med å senda dokumenter frå oss med KS SvarUt, er at det kan gjerast på ein rimeleg, effektiv og sikker måte.

 

KS SvarUt – digital post til innbyggjarar og næringsliv:

  • Brev frå oss i Ullensvang herad til innbyggjar eller næringsliv kjem i meldingsboks i Altinn
  • KS SvarUt registrerer automatisk kven som ikkje opnar det elektroniske brevet innan 2 dagar, og vil då ta brevet ut på papir og senda det som vanleg post.

Slik virkar KS SvarUt i dag:

KS SvarUt tek hand om kravet om samtykke, slik det er sett opp i eForvaltningsforskrifta. Det betyr at mottakar kan velje om han/ho ynskjer å få brev i digital form eller ikkje. Gjennom Altinn vert innbyggjar/næringsliv varsla om at dei har motteke brev frå heradet. Varselet inneheld ei lenke til sjølve brevet. Innbyggjar/næringsliv hentar opp brevet via den tilsendte lenka. KS SvarUt handterar i tillegg avvik, og vert brevet sendt som papirpost. Avvikene er at dokumentet ikkje er lest i Altinn innan ein frist på 2 dagar, eller at sendinga ikkje er påført fødselsnummer/organisasjonsnummer og at mottakar ikkje er registert i Altinn.